בדרך אל הנישואין

בכדי להגיע ליעד הנכסף של קריעת ים סוף, צריך אומץ וענוה להבנה שמסע זה לא עוברים לבד!

מרכז בקדושה מציע מגוון פעילויות לשירותכם:
א. ליווי לקשר- בתקופת השידוכים, ישנו צורך עצום בדורנו ללווי ויעוץ אישי, הרבה קשרים היו מסוגלים להגיע לנישואין ע”י הליווי.
ב. סדנאות קבוצתיות לצעירים שהתנסו בחוויות רבות של דייטים, עוברים מסע אישי בסדנאות למציאת בן/בת זוג, דרך הקבוצה. כלי מצויין לשינוי חיובי.
ג. ישנם מספר אנשי מקצוע, מנחים ויועצים בתחום הזוגיות, אשר מעניקים יעוץ וליווי במרכז.

חשבתי לתומי, שנושא האהבה כל כך ידוע ונדוש, שממש מיותר לכתוב עליו. כמעט בכל פגישת ייעוץ, אני מגלה את ההיפך הגמור. לכן אני מנצלת את ההזדמנות להעיר (מתרדמה) ולהאיר את הנושא , לכל מי שעדיין לא יודע כיצד להגיע לאהבה, שכל כך מייחל לה. מתפללת שכל שינוי לטובה שיתהווה בין בני זוג בעקבות המאמר, יקדם את בניין ביתם ובעקבותיו את בניין המקדש החרב, בינתיים.
הפוליאמוריה – פרסום של כנס באחת האוניברסיטאות על "הפוליאמוריה" הניע אותי לכתוב את הדברים כאן. לא מעט התלבטויות קודמות להצפת נושא כזה בשיח ציבורי. שיח על סטיות ותופעות כגון אלו הוא לא פשוט, זיהום המרחב הציבורי, העלאת נושאים שהצניעות יפה להם וכהנה וכהנה סיבות להימנעות מהצפת העניין.
מדברים על תפיסה מינית בריאה, על יחס נכון לחיי אישות, על מושגים של הנאה, עונג, קדושה, ושמחה בקשר הזוגי – והרבה פעמים שאלים – איפה זה מתחיל? האם אנחנו יכולים לשים את האצבע על שלב מסוים בו מתחילה להתעצב התפיסה שלנו ביחס לכלל הנושאים החשובים הללו?
כבר עברת את ההריון, אפילו שלב החיתולים מאחורייך, את מסיבת חנוכה בגן ואת העליה לכיתה א'. מסיבות סידור וחומש כבר הסתיימו ואת כבר באולפנה, וכאילו לא להאמין איך שהשנים עוברות... ויום אחד היא מתייצבת בבית עם בחור חייכן, קצת מתבייש, מאחוריה – ואמא- אבא תכירו.. בשעה טובה הבת שלך או-טו-טו מתחתנת..