הרבה שליחים למקום ברוך השם, אבל עלי חביבים ביותר אלו העוסקים בצורך השעה, אלו המכשירים אותנו לגאולה השלמה. אתמול פגשתי עוד יהודי כזה. זומנתי יחד עם כל הורי הילדים מכיתתו של בני להרצאה בנושא גיל ההתבגרות.

הרבה שליחים למקום ברוך השם, אבל עלי חביבים ביותר אלו העוסקים בצורך השעה, אלו המכשירים אותנו לגאולה השלמה. אתמול פגשתי עוד יהודי כזה. זומנתי יחד עם כל הורי הילדים מכיתתו של בני בישיבה התיכונית בשדרות להרצאה בנושא גיל ההתבגרות.

האמת, שזה הנושא בו אני עוסקת ומדריכה ילדות מכיתה ו’ ועד נשים ואמהות לבנות בגילאים שונים, רצתה ההשגחה וזכיתי שלי יהיו בנים בוגרים ומצאתי עצמי נבוכה מולם, ההדרכה לבנות שגורה על פי, וגם אני עצמי נמנית על ציבור הנשים, סה”כ הזכרונות שלי מהחוויה האישית שלי כנערה מתבגרת צרובים היטב בזכרונות גופי ונפשי, אך איך ניגשים להדריך, ללוות ולחנך את הבנים שלנו?! זאת לא ידעתי…

הגעתי להרצאה ראשונה מבין כל המוזמנים, חגיגית ונרגשת ובליבי תפילה שאקבל מענה הולם לשאלה הגדולה. מיד כשד”ר אקרמן התחיל לדבר ידעתי שמצאתי, הרגשתי שמולי עומד שליח המדבר דברי אלוקים חיים ממש!כתבתי כל מילה ושתיתי בצימאון גדול את מה שנאמר בהבעות פניו ובשפת גופו. הודיתי להשם בליבי על האומץ והגבורה היהודיים! על האמת, הכנות, הבהירות, הידע והכלים הרבים שקיבלנו בשפה ברורה ונעימה בקדושה ממש, מתובל בהומור, בחיות ובפשטות!!

לא נתקלתי עד כה בהרצאה שנעשית באופן הזה, בישיבה שנוכחים בה גם גברים וגם נשים, כולנו הורים לבנים בכיתה ז’, בלי להתכווץ בכיסא, בחופש וצניעות שאין שני להם. אין לי ספק שזהו חלק מתהליך הגאולה ממש, ומה שמתבקש מאיתנו כחלק מתהליך השיבה לארץ- לארציות וליחס הבריא לגוף ולחומר.

אני מודה לכם על הזכות, קיבלתי מכם הדרכה מפורטת ומדוייקת וכעת איני נבוכה עוד לקראת השיחה עם בני, יש בי שקט וביטחון שגם אם אתקל בקושי יש לי כתובת לפנות אליה ולקבל בה מענה אמיתי ויהודי , מדעי ותורני עמוק ומקיף. אני מתפללת מקירות ליבי שתמשיכו לעשות חיל ותראו ברכה בעמלכם עד ביאת גואל במהרה בימינו אמן!

בהודיה עמוקה, א.א.

אולי יעניין אותך גם..

שיתוף ב whatsapp
שתפו בוואטסאפ
שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב email
שלחו במייל
שיתוף ב print
הדפיסו

הישארו מחוברים

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותהנו מעדכונים וחידושים מעת לעת

גלילה לראש העמוד